Професійний портрет
Дорога на роботу. Така звична: від маршрутки до порогу класу серед
осіннього пожовклого листя, однак, не сьогодні. У голові вирій думок: нові ідеї
з впровадження інноваційних методів навчання, застосування педагогічних
технологій особистісного розвитку дитини, конспекти вже написаних і ще не
написаних уроків… - і все це перебиває одна - єдина думка. Знову власна дитина
дорікнула з того самого приводу, що й останні роки: «Для тебе, мамо, діти в
школі важливіші, ніж я. Ти з ними проводиш вдвоє більше часу. І коли це
скінчиться?»
Коли? Мабуть, ніколи. Бо кожен, хто
обрав професію вчителя, свідомо пішов на ризик особистому життю, вирішив раз і
назавжди присвятити своє життя вихованню нового покоління. І справді важко
зробити вибір на чиюсь користь: своя дитина така ж рідна, як і учнівські діти.
І методологія роботи з дітьми в школі плавно перетікає в методологію поведінки
в сім”ї. Скажете «абсурд?» Якби ж то, коли цей абсурд триває понад 15 років, то
це вже норма життя.
Ось лунає дзвінок, і починається
новий робочий день, новий день творення. І відчуваєш справжнє задоволення,
входячи до класу, де на тебе чекає близько 28 замріяних пар оченят, таких
допитливих і розумних; коли вкладаєш в їхні голівки маківки того знання, без
якого не обійтися нікому, цінність якого усвідомлюється ними лише після
закінчення школи у вирію дорослого життя. А поки ти владен виліплювати
справжніх особистостей з умінням майстра і на власний розсуд. Головне – відчути
потяг у своїй душі до цього, а потім – відкрити потенціал кожної дитини. Цей
шлях не такий простий, як здається на перший погляд. Іноді він триває роки,
інколи все життя.
А що ж я? А як же я?Навіщо я у цьому світі? - часто задумуюсь над цими
питаннями. І відповідь однозначна: для краси і любові. Адже народилася я в той
час, коли кожен із нас живе у таємничо – цікавому світі, очікуючи чогось
прекрасного і неймовірного: дівчатка ворожать на свою долю, хлопчики
намагаються відкусити найласоміший шматочок калити, а Святий Миколай готує всім
подарунки – сюрпризи, саме цієї чудової пори 12. 12 о 12 годині з’явилася на
світ і Я під яскравою зірочкою, на якій веселково переливалась цифра 12.
Мабуть, тому й назвали мене зоряним іменем – Аліна. Ось так і лине моє життя під
цим магічним числом 12, шатово вінчає мою долю, кличе, манить мене за собою. І
я іду, біжу, лечу…
Коли мені було 12 місяців, а це
рівно рік з Дня народження, зробила я свої перші кроки. У 12 років у душі
зарожевіла мрія стати вчителем.
Коли пішла навчатись до
Кіровоградського державного університету, то одразу ж стала студенткою 12
групи. Здобула освіту, 3 роки і 12 днів працювала в Голованівській школі,
згодом доля привела до м. Первомайська, в якому прямувала моя стежина саме до
12-ої школи, де я з великим задоволенням люблю виводити дітям в щоденнику
красиву 12-тку.
Одружена, маю двох чудових дітей:
красуню донечку та бешкетника синочка. Своїх рідних, близьких, друзів у святкові
дні пригощаю 12-ма традиційними і новітніми стравами. Сама ж намагаюся бути
щасливою усі 12 місяців у році.
Сутеніє… Треба поспішати додому. Виходжу зі школи, але ще не встигла багато
чого зробити. Ще треба… Знову, мабуть, дорікне донька. Але я не можу інакше!
Всі вони – мої діти. І я люблю їх усіх. Хочу, щоб вони знали, вміли. Хочу, щоб
мої учні не просто плавали в житейському морі, а знайшли ту дощечку, на якій їх
принесе до берега. Адже людина народжена для того, щоб широко розправити крила
і високо летіти над землею. Я впевнена, що в моїх учнів обов’язково виростуть
такі крила.
Ми живемо разом, ми вчимося разом, ми діємо разом і перемагаємо разом. Ми
щасливі в нашому колективі і продовжуємо пошуки нового в світі і в собі. І хто
сказав, що ми не зможемо змінити світ?
Немає коментарів:
Дописати коментар